Informacja z wykonania budżetu gminy za 2005 rok

I n f o r m a c j a

z wykonania budżetu gminy za 2005 rok.

 

 

 

            Budżet gminy na 2005 rok został zatwierdzony przez Radę Gminy w dniu

30 grudnia 2004 r. uchwałą Nr XVIII/188/2004 w następujących kwotach:

 

dochody                                                              10.082.174 zł

z tego:

1.      dochody z realizacji zadań własnych                                         8.565.357 zł

w tym:

dochody z tytułu wydania zezwoleń na

sprzedaż napojów alkoholowych                                                   80.000 zł

2.      dochody z realizacji zadań zleconych z

zakresu administracji rządowej i innych

zadań zleconych ustawami                                            1.516.817 zł

 

         wydatki                                                              10.082.174 zł

            z tego:

1.      wydatki związane z realizacją zadań własnych                           8.565.357 zł

w tym:

wydatki na profilaktykę i rozwiązywanie

problemów alkoholowych.                                               80.000 zł

2.      wydatki związane z realizacją zadań zleconych

z zakresu administracji rządowej                                             1.516.817 zł

 

Ustalona została rezerwa ogólna w wysokości  60.000 zł

 

            W ciągu roku budżetowego dokonano zmian budżetu, ośmiokrotnie uchwałą Rady Gminy i jedenastokrotnie zarządzeniem Wójta.

 

         W wyniku dokonanych zmian zwiększono:

 

 

- dochody o kwotę                                                          1.079.676 zł

- wydatki o kwotę                                                           2.510.528 zł

 

 

Po dokonanych zmianach, budżet na 31 grudnia 2005 roku wynosił:

                        po stronie dochodów                                      11.161.850 zł

                        po stronie wydatków                                       12.592.702 zł

                        zadania zlecone                                                 1.726.949 zł

 

 

Uległ zmianie wynik finansowy z planowanej równowagi budżetowej na niedobór budżetowy w kwocie 1.430.852 zł .

Planowany do pokryty nadwyżką budżetową z lat ubiegłych w kwocie 430.852 zł, która na

dzień 31-12-2004 roku wynosiła 525.510 zł , oraz pożyczką z WFOŚ w kwocie 1.000.000 zł.

Budżet po zmianach oraz wykonanie za 2005 rok przedstawia poniższe zestawienie :

 

T R E Ś Ć

 

Plan wg uchwały Rady Gminy

Plan

po zmianach

Wykonanie

2005 r.  

%

wyk.

 

1.Dochody ogółem

 

10.082.174

 

11.161.850

 

11.197.203

 

100,32

w tym:

-         dochody własne

-         subwencja wyrównawcza

-         subwencja oświatowa

-         dotacja celowa na zadania zlecone

-         dotacja celowa na realizację inwestycji własnych:

-środki z Kontraktu Woj.

Zachodniopomorskiego

-dofinansowanie projektu

realizowanego w ramach

ZPORR

-         dotacja celowa na zadania własne /w tym środki w ramach PAOW  kwota 3.811 zł./

-         środki pozabudżetowe:

-pomoc bezzwrotna z ANR OT

W-wa

-pomoc bezzwrotna z ANR OT

Szczecin

-dotacja Ministra Kultury

realizowana na podstawie

porozumienia

-pomoc finansowa Marszałka

Woj.Zachodnoipomorskiego

 

 

 

3.036.622

1.487.879

3.850.856

1.516.817

 

-

 

 

 

 

 

 

190.000

 

 

 

-

 

-

 

-

 

 

-

 

 

3.174.045

1.487.879

3.929.503

1.726.949

 

 

 

130.000

 

31.676

 

 

467.961

 

 

 

12.200

 

188.297

 

6.340

 

 

7.000

 

 

 

3.216.192

1.487.879

3.929.503

1.724.108

 

 

 

168.000

 

-

 

 

457.684

 

 

 

12.200

 

188.297

 

6.340

 

 

7.000

 

 

 

101,33

100,00

100,00

99,84

 

 

 

129.23

 

-

 

 

97,80

 

 

 

100,00

 

100,00

 

100,00

 

 

100,00

 

 

 

2.Wydatki ogółem

 

10.082.174

 

12.592.702

 

11.187.097

 

88,84

w tym:

-         wydatki bieżące

-         wydatki inwestycyjne

-         dotacje z budżetu

 

9.206.367

735.807

140.000

 

9.918.921

2.509.556

164.225

 

9.807.939

1.214.933

164.225

 

98,88

48,41

100,00

 

3.Wynik finansowy

 

-

 

-1.430.852

 

+10.106

 

-

 

Rok 2005 zamknięto nadwyżką budżetową a kwocie 10.106 zł.

Zobowiązania wymagalne na koniec roku 2005 wynosiły 216 zł.

Skumulowana nadwyżka budżetowa na koniec roku 2005 wynosiła  535.616 zł.

Wytworzył:
Krystyna Jakimiec
Udostępnił:
Dul Damian
(2006-05-11 14:56:21)
Ostatnio zmodyfikował:
Dul Damian
(2006-05-11 14:57:02)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki