Referat Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
Kierownik referatu - Adam Kallaur
Tel: (94) 3140 577
Do zadań i kompetencji Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej należy:
- prowadzenie spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem, realizacją, nadzorem i rozliczeniem zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym odbiór i uruchomienie inwestycji,
- przygotowanie i kompletowanie dokumentacji przetargowych na inwestycje gminne i remonty,
- organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi i wewnętrznymi,
- bieżące monitorowanie i kompletowanie niezbędnej dokumentacji związanej z pozyskiwaniem funduszy pozabudżetowych dla zadań inwestycyjnych,
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska, w tym prowadzenie postępowań w sprawach wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji, z zakresu prawa wodnego i leśnictwa,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i pozyskiwaniem zezwoleń na usuniecie drzew i krzewów,
- opieka nad zwierzętami bezdomnymi oraz współpraca ze służbą weterynaryjną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych i organizacji profilaktyki weterynaryjnej,
- współpraca z Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego (ODR) na rzecz intensyfikacji i modernizacji struktury produkcji rolnej oraz współdziałanie ze służbą weterynaryjną w zakresie zwalczania chwastów, chorób i szkodników w uprawach i nasadzeniach oraz nadzór nad ich zwalczaniem,
- prowadzenie spraw z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego gminy,
- przygotowywanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- wydawanie decyzji rozgraniczeniowych i scaleniowych,
- prowadzenie spraw z zakresu prawa geodezyjnego, kartograficznego i geologicznego,
- prowadzenie spraw nazewnictwa ulic, placów oraz numerów porządkowych nieruchomości,
- prowadzenie spraw z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminie, w tym organizacja i nadzór nad gospodarką odpadami,
- prowadzenie spraw związanych z egzekucją opłat za odpady komunalne,
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków, w tym przygotowanie i prowadzenie gminnej ewidencji zabytków
- przygotowywanie projektów uchwał i innych aktów prawnych w zakresie spraw prowadzonych w referacie.
Wytworzył:
Udostępnił:
Dul Damian
(2003-06-16 12:53:27)
Ostatnio zmodyfikował:
Kania Marlena
(2024-09-02 09:37:59)