Referat Gospodarki Komunalnej

Kierownik Referatu -  Artur Guz
Tel: ( 94) 3140 589

Do zadań i kompetencji Referatu  Gospodarki  Komunalnej   należy:

  1.  eksploatacja i zarządzanie gminną infrastrukturą wodociągową i kanalizacyjną, w sposób zapewniający nieprzerwane dostawy usług, w standardzie zgodnym  z obowiązującymi przepisami prawa,
  2.  prowadzenie ewidencji dróg gminnych, mostów i przepustów,
  3.  zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oświetlenia  na terenie gminy,
  4.  realizacja zadań z zakresu gospodarki wodno – ściekowej,
  5.  koordynowanie zadań związanych  z utrzymaniem zieleni gminnej,
  6.  sprawowanie nadzoru nad cmentarzami komunalnymi,
  7.  wyliczanie i pobieranie opłat cmentarnych,
  8.  gospodarka komunalnymi lokalami użytkowymi i mieszkalnymi,
  9.  prowadzenie spraw związanych z egzekucją opłat za wodę i ścieki,
  10.  prowadzenie zasobu nieruchomości stanowiących własność gminy,
  11.  prowadzenie spraw związanych ze zbywaniem, dzierżawą, użytkowaniem wieczystym, użyczeniem lub inną formą użytkowania nieruchomości gminnych,
  12.  prowadzenie naliczania i zmian opłat z tytułu użytkowania wieczystego, oddania nieruchomości w trwały zarząd, użytkowania i dzierżaw,
  13.  przygotowywanie projektów uchwał  i innych aktów prawnych w zakresie spraw prowadzonych w referacie.
     
Wytworzył:
Halina Skaza
Udostępnił:
Dul Damian
(2017-01-03 12:06:53)
Ostatnio zmodyfikował:
Pliszka Radosław
(2021-02-02 12:08:26)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki