☰ Menu Prawe Menu ☰
Urząd Gminy Malechowo
Herb Gminy Malechowo

Czwartek 24.06.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Kierownictwo urzędu - Wójt

Funkcję Wójta sprawuje: Radosław Nowakowski

Tel: (94) 3140 561

 

Kompetencje i zadania Wójta:

  1.  kierowanie bieżącymi sprawami gminy i reprezentowaniu jej na zewnątrz,
  2.  podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności,
  3.  zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkich pracowników urzędu,
  4.  wydawanie, w nagłych przypadkach przepisów porządkowych w formie zarządzenia,
  5.  przygotowanie projektu budżetu,
  6.  wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  7.  upoważnianie  Sekretarza, kierowników referatów lub innych pracowników urzędu do wydawania decyzji w indywidualnych sprawach z  zakresu administracji publicznej,
  8.  składanie oświadczenia woli w sprawach związanych z prowadzeniem bieżącej działalności gminy,
  9.  przekazywanie uchwał organom nadzoru,
  10.  uczestnictwo w pracach związków międzygminnych oraz wykonywanie zadań wynikających z porozumień zawartych z innymi jednostkami samorządu terytorialnego,
  11.  nadzorowanie zadań własnych i zleconych z zakresu administracji rządowej oraz współpraca z terenowymi organami tej władzy,
  12.  udzielanie pełnomocnictw w sprawach należących do jego wyłącznej kompetencji,
  13.  podejmowanie decyzji dotyczących zwykłego zarządu mieniem gminy,
  14.  podpisywanie umów i porozumień w imieniu gminy,
  15.  udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
  16.  gospodarowanie funduszem płac i innymi funduszami  urzędu w ramach uchwalonego budżetu,
  17.  wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  18.  ustalanie polityki kadrowej i płacowej w urzędzie,
  19.  dokonywanie okresowych ocen  kwalifikacyjnych pracowników oraz kierowników jednostek organizacyjnych,
  20.  wykonywanie uchwał podjętych przez radę,
  21.  pełnienie funkcji szefa obrony cywilnej gminy i nadzór nad wykonywaniem zadań obronnych oraz wykonywanie zadań określonych właściwymi przepisami w zakresie spraw zarządzania kryzysowego na terenie gminy,
  22.  wykonywanie innych zadań zastrzeżonych do kompetencji Wójta przepisami prawa  i uchwałami rady.

W ramach podziału czynności Wójt sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą:

  1.  Sekretarza,
  2.  Skarbnika,
  3.  Pełnomocnika d/s Ochrony Informacji Niejawnych,
  4.  Zastępcy Kierownika UC,
  5.  Komendanta Straży,
  6.  Radcy Prawnego,
  7.  Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
  8.  Kierowników jednostek organizacyjnych.
     
Wytworzył:
Halina Skaza
Udostępnił:
Damian Dul
(2003-06-16 12:41:23)
Ostatnio zmodyfikował:
Radosław Pliszka
(2021-02-02 11:39:57)
 
 
liczba odwiedzin: 4603905

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X